بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران را به اطلاع میرساند:
پورتال سازمان اسناد و کتابخانه ملی امکان ثبت و پیگیری درخواست های انتقادات، پیشنهادات، شکایات را برای شما متقاضیان گرامی در قالب خدمات الکترونیکی فراهم نموده است.
پورتال سازمان بر مبنای پایداری زیر ساخت های ارتباطی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی،زمان از دسترس خارج شدن تارنماي سازمان از قبل اطلاع رسانی خواهد شد.
تمامي تغييرات و بروز رسانی های پورتال سازمان بدون خارج شدن از پورتال در دسترس خواهد بود کاربران و مراجعه کنندگان محترم میتوانند در بخش میز خدمت ، به کلیه خدمات مذکور دسترسی یابند.
در قسمت «ارتباط با ما» اطلاعات تماس با مدیران سازمان و ارتباط با بخش های سازمان جهت رفاه حال ارباب رجوعان محترم قرار داده شده است .
نظرات سازنده شما برای افزایش کیفیت ارائه خدمات است و در صورت لزوم جهت اصلاح فرآیندها موثر خواهد بود.
در صورت تمایل برای بهبود کیفیت ارائه خدمات در این تارنما خواهشمند است در نظرسنجی پورتال سازمان اسناد و کتابخانه ملی شرکت فرمایید.