مشخصات سند
- عنوان سند : تغيير روش تنظيم دفاتر ادارات ماليه در نوشتن ميزان حقوق و بازنشستگی و ماليات
- شماره سند : ۰۱۱۰۸۳-۲۴۰
- تاریخ سند : ۱۳۱۳/۱۱/۰۳
- تعداد صفحات : ۱
تغيير روش تنظيم دفاتر ادارات ماليه در نوشتن ميزان حقوق و بازنشستگی و ماليات
-
شماره : ۰۱۱۰۸۳-۲۴۰
-
تاریخ : ۱۳۱۳/۱۱/۰۳
تعداد بازدید : 218
شرح سند: اين سند بخشنامه وزير ماليه است مبنی بر اين که با توجه به اطلاع ديوان محاسبات، رسيدگي به ارقام عايدات بازنشستگی و ماليات حقوق کارکنان با ترتيبی که در ولايات و ايالات تنظيم میشود با مشکلاتی همراه است و دفاتر تابعه ماليه و اداره مرکزی بايد رويه ديگری به کار ببرند.